Case Studies

Η εταιρία μας εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών SEO (search engine optimization) . Έμφαση εκτός από τις λέξεις κλειδιά
δίνεται και στην βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων ώστε να είναι αποδοτικότερες στις μηχανές αναζήτησης.

Παρακάτω ακολουθούν δυο χαρακτηριστικά παραδείγματα πελατών μας:

alkan.gr

Εκπονήθηκε μελέτη από την εταιρία μας για την επιχείρηση alkan.gr η όποια εξειδικεύεται στη κατασκευή μεταλλικού επίπλου. Επιλέχτηκαν μετά από συνεννόηση με τον πελάτη μια σειρά λέξεων κλειδιών ώστε να προωθηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην μηχανή αναζήτησης GOOGLE. Επιτύχαμε να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα οργανικών αποτελεσμάτων και σε μερικές από τις λέξεις αλλά και σε επιμέρους κατηγορίες που επιλέξαμε να προωθήσουμε εμφανίζουν την επιχείρηση alkan.gr στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων της GOOGLE.

manesiotis.gr

Εκπονήθηκε μελέτη από την εταιρία μας για την επιχείρηση Μανεσιώτης η όποια εξειδικεύεται στο εμπόριο ζωοτρόφων–μπαχαρικών-κασσίτερου. Επιλέχτηκαν μετά από συνεννόηση με τον πελάτη μια σειρά λέξεων κλειδιών ώστε να προωθηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην μηχανή αναζήτησης GOOGLE. Το αποτέλεσμα ήταν άκρως ικανοποιητικό για τον πελάτη αφού εμφανίζεται πλέον στην πρώτη σελίδα οργανικών αποτελεσμάτων και σε μερικές από τις λέξεις που επιλέξαμε να προωθήσουμε εμφανίζουν την επιχείρηση Μανεσιώτη στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων της GOOGLE.

WEB SITE

perivolas.gr

Ξενοδοχειακή Μονάδα.

Το site της επιχείρησης Περίβολας κατασκευάστηκε για λογαριασμό της επιχείρησης Περίβολας A.E από την εταιρία Atweb.
Στις διαδοχικές συναντήσεις τις οποίες είχαν τα στελέχη τόσο του marketing όσο και του τεχνικού τμήματος αναλύθηκαν τα παρακάτω:

– Οι βασικές προτεραιότητες του πελάτη σε σχέση με την παρουσία του στο διαδίκτυο.
– Οι βασικοί στόχοι της επιχείρησης.
– Έγιναν διερευνητικές ερωτήσεις σε σχέση με τον πελάτη και το κοινό το οποίο απευθύνεται η επιχείρηση.

Μετά από την κατανόηση του αντικειμένου και τον στόχων του πελάτη, Τα στελέχη της Atweb εξέτασαν την αποτελεσματικότερη και οικονομικά συμφέρουσα για τον πελάτη πρόταση τόσο σχεδιαστικά όσο και παρουσίασης στο διαδίκτυο.
Στην συνέχεια παρουσιάστηκε στον πελάτη ένα πλάνο με τις προτάσεις μας το οποίο αναλύθηκε στα παρακάτω:

– Την πλατφόρμα στην οποία στήθηκε το site. ( WordPress).
– Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών.( Ένας μήνας).
– Τη μορφή και το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του υλικού σε ψηφιακή μορφή από τον πελάτη.(φωτογραφικό υλικό σε υψηλή ποιότητα)
– Το κόστος συνολικά και αναλυτικά των επιμέρους εργασιών.

Το τεχνικό τμήμα της εταιρίας εφαρμόζοντας το πλάνο το οποίο είχε συμφωνηθεί, υλοποίησε την κατασκευή της ιστοσελίδας σε άψογη συνεργασία με τον πελάτη προωθώντας τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες του πελάτη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

E-SHOP

firstimemommy.gr

Εκπονήθηκε μελέτη από την εταιρία μας για την επιχείρηση firstimemommy.gr η όποια εξειδικεύεται στο εμπόριο μωρουδιακών ρούχων και προϊόντων. Επιλέχτηκαν μετά από συνεννόηση με τον πελάτη μια σειρά λέξεων κλειδιών ώστε να προωθηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην μηχανή αναζήτησης GOOGLE. Το αποτέλεσμα ήταν άκρως ικανοποιητικό για τον πελάτη αφού εμφανίζεται πλέον στην πρώτη σελίδα οργανικών αποτελεσμάτων και σε μερικές από τις λέξεις αλλά και σε επιμέρους κατηγορίες που επιλέξαμε να προωθήσουμε εμφανίζουν την επιχείρηση firstimemommy.gr στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων της GOOGLE.

thinkpig.gr

Πρωτότυπα είδη οικιακής χρήσης.

Το Site της επιχείρησης thinkpig.gr κατασκευάστηκε για λογαριασμό της επιχείρησης από την εταιρία Atweb.
Στις διαδοχικές συναντήσεις τις οποίες είχαν τα στελέχη τόσο του marketing όσο και του τεχνικού τμήματος αναλύθηκαν τα παρακάτω:

Οι βασικοί στόχοι του πελάτη οι οποίοι ήταν:

-Η διαδικτυακή παρουσία του thinkpig.gr και
-Η αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης.
-Η εύκολη και συνεχείς πώληση των προϊόντων.

Μετά από την ανάλυση της περίπτωσης του πελάτη, Η Atweb παρουσίασε στην επιχείρηση ένα πλάνο το οποίο συμπεριλάμβανε:

– Το είδος τις πλατφόρμας στην οποία θα κατασκευαζόταν το Site ( Opencart ).
– Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών.( Ένας Μηνάς).
– Η διαμόρφωση του e-shop ώστε να κάνει πωλήσεις με τον “αποτελεσματικότερο” τρόπο (ταχύτητα, ασφάλεια στις συναλλαγές, κλπ).

– Βελτιστοποίηση του e-shop με:

– Σύστημα γρήγορης παραγγελίας.
– Διασύνδεση με τράπεζες.
– βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης ώστε να γίνεται εύκολος εντοπισμός των προϊόντων του e-shop (ΣΕΟ).

Η παράδοση του υλικού έγινε σε ψηφιακή μορφή εξολοκλήρου από τον πελάτη.
Το τεχνικό τμήμα της εταιρίας εφαρμόζοντας το πλάνο το οποίο είχε συμφωνηθεί, υλοποίησε την κατασκευή του e-shop σε άψογη συνεργασία με τον πελάτη προωθώντας τα προϊόντα του πελάτη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

GOOGLE ADWORDS

masterplay.gr

Κατάστημα αθλητικών ειδών.

Το κατάστημα αθλητικών ειδών masterplay κατασκευάστηκε και προωθήθηκε για λογαριασμό του πελάτη από την Atweb.
Σε συνάντηση την οποία είχαν τα στελέχη του marketing και πιστοποιημένων τεχνικών της Atweb από την Google αναλύθηκαν τα παρακάτω:

– Εξέταση και κατανόηση των στόχων τόσο του πελάτη.
– Κατανόηση του κοινού το οποίο φιλοδοξούσε να προσελκύσει ο πελάτης. ( Τι προσέχει, συμπεριφορά, μικροστιγμές οι οποίες είναι δυνατόν να συνδέσουν καλύτερα την επιχείρηση με τον πελάτη).
– Ο ανταγωνισμός που είχε ο πελάτης και μέθοδοι ώστε με το μικρότερο δυνατό κόστος να αποκτήσει μέσω της διαφήμισης Google Adwords όσο δυνατότερο μεγαλύτερη απήχηση στην αγορά αθλητικών ειδών.
– Ζητήθηκαν αλλά και προτάθηκαν λέξεις κλειδιά οι οποίες να συνδέουν τις αναζητήσεις των υποψηφίων πελατών με την επιχείρηση.
– Προτάθηκαν τρόποι ώστε ανάλογα με την αναζήτηση του υποψηφίου πελάτη αυτός να οδηγείται σε αποτελέσματα που να περιέχουν την διαφήμιση του καταστήματος του.

Έχοντας τα παραπάνω δεδομένα ως εκκίνηση, δημιουργήθηκε και εκτελέστηκε διαφημιστική καμπάνια Google Adwords η οποία απέδωσε στον πελάτη :

– Αύξηση πωλήσεων.
– Αύξηση επισκέψεων.
– Αύξηση πελατολογίου.

Η καμπάνια για όσο είναι σε ισχύ παρακολουθείται και βελτιώνεται από τους τεχνικούς Adwords της Atweb.

//]]>